Noutati

Service-pack-ul din 30.05.2019 aduce imbunatatiri la rapoartele de statistici, precum si la jurnalele de casa si de banca.

Service-pack-ul din 23.05.2019 aduce urmatoarele imbunatatiri :
I) La operarea documentelor gestiunilor de stocuri, modificarea automata a preturilor de achizitie din iesiri legata de modificarea preturilor de achizitie din documentele de intrare.
II) Imbunatatirea situatiilor si rapoartelor privind intrarile in gestiunile de obligatii si creante legate de verificarea documentelor din Jurnalele de cumparari si de vanzari.
III) Imbunatatirea rapoartelor de tip Statistici privind achizitiile si vanzarile de produse si servicii.
I) Modificarea automata a preturilor de achizitie din iesiri este o functiune din zona de editare a documentelor de intrare in gestiunile de stocuri. Aceasta functiune se declanseaza automat doar dupa apasarea comenzii pentru <Salvare>, daca programul a identificat in iesiri acel produs, prin indeplinirea simultana a urmatoarelor conditii :
1) Este acelasi produs, conform nomenclatorului de produse;
2) Campul <Descriere> (Serie, Lot..) din iesire este identic cu cel din intrare;
3) Are <pretul de achizitie> identic cu pretul de achizitie initial din intrare;
4) Are <data intrari>i din iesire ulterioara (mai mare sau egala) cu cea din intrare.
Dupa efectuarea <Salvarii>, programul cauta in iesiri linii de produs conform conditiilor de mai sus si, daca gaseste astfel documente de iesire, activeaza o fereastra specifica pentru selectarea si operarea modificarilor respective.
Fereastra este usoara si completa, cu o interfata prietenoasa si intuitiva.
II) Pentru a permite o identificare mai usoara si mai operativa a documentelor care intra
in componenta Jurnalelor de cumparari si de vanzari, ferestrele pentru generarea de jurnale si registre auxiliare din zona <Rapoarte locale\ Situatii intrari> si cele din zona <Rapoarte globale\ Intrari in gestiuni\ Obligatii 1 si ..\ Creante 2> contin acum filtre suplimentare de documente. Aceste noi filtre permit selectarea documentelor in functie deĀ  cotele de tva aplicate si de includerea sau nu in jurnalele respective (campul „Jurnal..” din fereastrele de editare ale documentelor de intrare). Filtrele respective se afla in zona de comenzi a ferestrelor de rapoarte : combo-lista <Cote TVA > si grupul de comenzi <Jurnal de achizitii> si <Jurnal de vanzari>.
In afara de rolul lor informational, jurnalele si registrele respective pot fi folosite si pentru verificarea operativa a documentelor care intra in componenta Jurnalelor de cumparari sau de vanzari ale firmei.
III) Rapoartele de tip <Statistici> din zona <Rapoarte locale\ Statistici\ Statistici desfacere.. aprovizionare> ori apelabile din zona <Rapoarte globale\ Aprovizionare\ Statistici .. sau ..\Desfacere…> au fost dezvoltate si imbunatatite astfel :
1) Pe langa cele doua liste de selectie a „Datei” si a „Felului documentelor” exista inca trei tipuri de liste de selectie care, in functie de alegerile care se fac in „Optiuni rapoarte” conduc la realizarea de rapoarte multiple privind vanzarile ori aprovizionarile de produse si servicii.
Pe langa optiunile mai vechi : produse, clienti (furnizori), responsabili, grupe de produse, sortimente, gestiuni, cpv, insemne .. s-au introdus si alti factori de grupare (obiective, grupe de operatii, subunitati, stadii). In plus, prin grupul de cate alte doua combinatii de factori secundari de grupare (Clienti, Responsabili\….) sunt realizate foarte multe rapoarte multiple cu privire la (sub)sistemul comercial complet al firmei.
Indiferent de optiunile de rapoarte selectate, se aplica aceleasi reguli de construire a acestora, astfel incat meniul si pasii de urmat sunt foarte usor de invatat si de aplicat.

S-au mai imbunatatit si Registrele si Jurnalele de Casa si de Banca.

Atentie!!!

Pentru utilizatorii carora nu li se efectueaza actualizarile aplicatiilor SICO, va comunicam pasii pe care trebuie sa ii urmati pentru efectuarea acestei operatiuni:

Pas 1. Se apasa dublu-click pe iconita de pe ecranul dumneavoastra si se asteapta cateva secunde. Atentie!!! Pentru utilizatorii la care nu s-a efectuat o actualizare de mai mult timp, la o prima actualizare se va astepta mai mult pana isi cauta toate actualizarile. Prin urmare va sfatuim sa acordati cateva secunde in plus.

Pas 2. Daca pe ecran va apare o fereastra cu mesajul „Conexiuni nereusite. Actualizarea nu s-a efectuat. Contactati administratorul sistemului.” (Vezi imagine), apasati pe „OK” si continuati cu Pasul 3, altfel, daca actualizarea se efectueaza corect, ignorati Pasul 3.

Pas 3. In noua fereastra care se va deschide, se va inlocui sico.no-ip.biz cu 5.2.245.221! (Vezi imagini)

Atentie!!! Restul informatiilor din aceasta fereastra nu se schimba! Utilizatorii carora actualizarile le functioneaza corect vor ignora acest mesaj!

Succes!