Module SICO ERP si CRM

Marketing si Comercial

  • Asigura managementului functiunilor de marketing şi comerciale dintr-o companie de orice dimensiuni sau profiluri de activitati.

Comercial ++

  • Este reprezentat de modulul omonim al aplicatiei SICO Gestiuni, care acopera activitatea compartimentelor comerciale si de marketing.

Achizitia de bunuri si servicii

  • Acesta functiune a sistemului informational este acoperita cu precadere de modulul “OBLIGATII”, inclus in aplicatia SICO Gestiuni.

Gestiuni de stocuri

  • Acest modul, inclus in aplicatia SICO Gestiuni, cuprinde totalitatea gestiunilor materiale ale societatii. Gestiuni cantitativ-valorice, valoricesau de obiecte de inventar in folosinta.

Gestiuni pentru evidenta si repartizarea cheltuielilor

  • Aceste module permit prelucrarea tuturor datelor si a documentelor privind cheltuielile nemateriale, a cheltuielior indirecte si a altor tipuri de cheltuieli si costuri ale companiei.

Evidenta, gestiunea si mentenanta Mijloacelor Fixe si a altor Active

  • Acesta functiune a sistemului informational este acoperita în totalitate de modulul “Mijloace fixe si alte active”, inclus în aplicatia SICO Gestiuni.

Organizare – Logistica

  • Aceasta functiune standard a sistemului informational-decizional are ca obiectiv principal realizarea structurii organizatorico-functionala a firmei.

Urmarirea investitiilor

  • Acest modul permite prelucrarea tuturor datelor si a documentelor privind realizarea unei investitii materiale dintr-o companie.

Productie de bunuri si servicii

  • Acoperirea acestei functiuni a sistemului informational este realizata în cadrul aplicatiei SICO Gestiuni.

Vanzare de bunuri si servicii

  • Acesta functiune a sistemului informational este acoperita cu precadere de modulul “CREANTE”, inclus in aplicatia SICO Gestiuni.

POS Vanzari

  • Toate operatiunile si evidenta unui punct de vanzare modern dintr-un magazin de orice profil sau dimensiune sunt realizate in cadrul lui SICO ERP printr-un program special, SICO Retail, inclus in aplicatia SICO Vanzari.

Modul SFA de vanzari

  • Acest modul, SICO Distributie, asigura interfata directa a utilizatorilor la distanta de tip agenti de vanzari si sistemul informatic integrat. Programul acopera intreaga activitate a unui agent de vanzare la distanta.

Ofertare, planificare, lansare, urmarire lucrari de constructii-montaj

  • Acesta functiune a sistemului informatic este realizata integral de aplicatia SICO Devize, care are o prezentare separata.

Contabilitatea analitica si de gestiune

  • Aceasta functiune fundamentala a sistemului informational este acoperita in tot cuprinsul aplicatiei SICO Gestiuni prin patru categorii de operatiuni.

Contabilitatea financiara

  • Acest (sub)sistem al lui SICO ERP realizeaza balante financiar-contabile de verificare si raportare generale, jurnale, registrul carte mare, fise pe conturi etc. pentru societati comerciale si institutii publice de orice fel.

Bugete

  • O functie importanta care acopera activitatea tuturor compartimentelor dintr-o companie este planificarea bugetara lunara, anuala si multianuala a cheltuielilor si veniturilor.

Trezorerie

  • Acesta functiune a sistemului informational este acoperita complet in cadrul aplicatiei SICO Gestiuni prin evidenta tuturor operatiunilor de incasari si plati pentru clienti sau furnizori ca si a celorlalte operatiuni incluse in gestiunile Casa si Banca.

Salarizare si resurse umane

  • Acest (sub)sistem al lui SICO ERP realizeaza evidenta si managementul resurselor umane ale unei companii sau institutii. El acopera toata aria informationala privind studiul, evidenta, utilizarea si managementul fortei de munca.

Structura de control si conducere

  • SICO ERP&CRM dispune de o interfata specializata pentru managementul companiei. Aceasta aplicatie este SICO Manager, panoul de bord operativ al managerilor pentru urmarirea si controlul activitatilor.

Sistemul de administrare si securitate

  • SICO ERP dispune de un sistem de administrare si securitate a resurselor sale de cel mai inalt nivel.

Sistemul de notificare si alertare

  • SICO ERP are incorporat un sistem propriu de comunicari si notificari intre toti utilizatorii sai care le permite acestora un schimb intern de informari si actiuni privind operatiuni secventiale specifice, de interconditionare si alte operatiuni referitoare la documentele si rapoartele aplicatiei.